FAQ

Wat leuk dat je contact met ons probeert te zoeken! Heb je een vraag over je pakket? Lees dan eerst onze FAQ hieronder aangezien deze bestaat uit de meest gestelde vragen. Hoogstwaarschijnlijk vind je hier een antwoord! Is dat niet zo? Dan kun je altijd contact met ons opnemen.

1. Waar is mijn pakket?
Onze pakketten hebben een gemiddelde levertijd van 1-2 werkdagen. Iedere werkdag verzenden wij alle bestellingen tussen 17:00 & 18:00 uur met PostNL. Hierdoor hebben wij een levertijd van 1 tot 2 werkdagen.

2. Er zijn 2 werkdagen verstreken en ik heb mijn pakket nog steeds niet ontvangen?
Het spijt ons dat dit is gebeurd... Stuur ons een whatsapp of een e-mail met je ordernummer, naam en adres, dan zullen wij ons uiterste best doen om te achterhalen waarom jij je bestelling nog niet hebt gekregen.

Mail: info@statementclub.nl
Tel/whatsapp: 0682066153

3. Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Omdat wij enkel brievenbus pakketjes verzenden worden onze bestellingen zonder track & trace code verzonden. Wil jij je bestelling wel met een track & trace code laten verzenden? Geen probleem, stuur in dit geval een whatsapp bericht of e-mail en dan zullen wij ervoor zorgen dat jouw bestelling verzekerd, inclusief track & trace naar jou verzonden worden! 
Let op: wanneer wij jouw bestelling verzekerd verzenden komen er extra verzendkosten bij. Ook hierover zullen wij jou informeren via whatsapp of e-mail

4. Ik ben niet tevreden met mijn pakket
Het kan natuurlijk altijd voorkomen dat je niet tevreden bent over jouw bestelling. In dit geval kan je je retourneren.
Het makkelijkste is om contact met onze klantenservice op te nemen zodat zij ervan op de hoogte zijn en het restitutie bedrag z.s.m. naar jou overmaken.

5. Ik wil mijn pakketje retourneren zonder eerst contact met de klantenservice op te hoeven nemen

Dat is geen probleem. Je kan je bestelling direct naar ons retourneren. Let hierbij wel op dat wij jouw ordernummer, naam en adres nodig hebben. Schrijf dit op een blaadje en verzend deze mee met de retourbestelling. Alleen dan weten wij van wie de retourbestelling afkomstig is en kunnen wij het restitutie bedrag naar jou overmaken.


Retouradres:
Ruys de Beerenbroucklaan 20
6411GB
Heerlen

T.A.V. Statement Club

6. Kun je nog steeds niet vinden waar je naar op zoek bent?
Heb je een vraag of suggestie? Geweldig! Heb je eerst onze veelgestelde vragen gekeken?

De meeste vragen zijn hier al beantwoord en dat bespaart jou tijd om contact met ons op te nemen! Als je het antwoord op je vraag niet kunt vinden, kun je natuurlijk altijd contact met onze klantenservice opnemen: info@statementclub.nl.